ועידת האו"ם לשינוי האקלים הופכת את פריז לזירה תקשורתית מרכזית וחשובה בימים אלה, ואיפה שיש מצלמות ומיקרופונים תמצאו גם מחאה. קבוצת Brandalism הבינלאומית, שפועלת בדרך כלל בבריטניה, הוציאה לפועל בימים האחרונים פעולת מחאה אמנותית רחבת היקף ששינתה את פניהם של רחובות רבים בבירת צרפת. פעילי הקבוצה עיצבו, ייצרו ותלו בתחנות אוטובוסים ובמקומות אחרים שמיועדים להצגת כרזות פרסומת, 600 פוסטרים סביבתיים, שמבקשים להוקיע את הצביעות של מנהיגי המדינות שנהרו לפריז ושל גופים מסחריים גדולים שמנצלים את אירועי הוועידה כדי ליצור לעצמם תדמית ירוקה (Greenwash).
"תעשיית הפרסום דוחפת לאנשים בכוח מוצרים שמיוצרים בעזרת אנרגיה פוסילית ולכן היא גורמת לנזקים של שינוי האקלים", כתבה הקבוצה בהודעה שלה לתקשורת. "כעת אנחנו לוקחים בחזרה את המקום שה תבעו לעצמם בחלל הציבורי כדי להסב תשומת לב לתפקיד של עולם הפרסום בקידום צרכנות-יתר שפוגעת בכדור הארץ".
הנה כמה טעימות מקמפיין הגרילה מפריז: